شرایط و قوانین
فروشگاه شیاومی ساری تابع قوانین تجارت الکترونیک می باشد و کاربران نیز می بایست شرایط و قوانین را مطالعه کرده و آگاهی لازم را از کلیه فرآیندها اعم از خرید،ارسال کالا، گارانتی، پرداخت وجه و ... پیدا کنند، لذا ثبت سفارش به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از طرف کاربر است.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه شیاومی ساری از کلیه اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کرده و نهایت تلاش خود را با بهره گیری از تکنولوژی لازم و کادر مجرب در این امر به کار می بندد.
ثبت و ارسال سفارش
شیاومی ساری همواره می کوشد تا بهترین شرایط را جهت تحویل مطمئن و سریع برای کاربران خود فراهم آورد.
سفارشات شهرها: این سفارشات از طریق پست پیشتاز، شرکت تیپاکس و ماهکس تحویل داده می شود. کلیه خرید ها هر روز از ساعت 9 الی 12 صبح جمع آوری و ارسال می گردند و ارسال سفارشات 24 الی 48 ساعت بعد از ثبت سفارش انجام می شود. لازم بذکر است ارسال مرسولات سنگین (بیشتر از ۵کیلوگرم) به عهده مشتری می باشد.
لازم به ذکر است ارسال با تیپاکس و ماهکس اگر سفارش قبل از ساعت 14 باشد همان روز تحیول داده میشود.
- مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات وب سایت
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا از آن استفاده نشده باشد و امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود.
- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود. لازم به ذکر است کالاهای دارای گارانتی و با در نظر گرفتن شرایط آن (عدم رطوبت - حرارات - نوسانات برق- مواد شیمیایی- ضربه- استفاده ناصحیح و تعمیر توسط افراد غیر مجاز) شامل این بند می باشند.
- انصراف از خرید
اگر سفارش ارسال نشده باشد بایستی هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا کارشناسان ما نسبت به لغو سفارش و عودت وجه پرداختی،اقدام نمایند.
در صورتی که کالا توسط فروشگاه شیاومی ساری ارسال شده باشد مشتری می بایست پس از دریافت کالا حداکثر تا 7 روز کاری انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال گردد.
- آسییب دیدگی بر اثر حمل و نقل
آسییب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت جبران خواهد شد.